neljapäev, 19. jaanuar 2017

Dubai vol 1

Ma ei tea kuidas see võimalik on aga alati kui ma kuhugi minema hakkan ja aega tundub olevat ülearu, siis lõpuks läheb ikkagi kiireks või unustan midagi maha. Sadamasse jõudsin 5 min ennem pardale pääsu lõppu ja et igav ei hakkaks suunati mind tolli kontrolli. Kuna soovisin reisida ilma pagasita siis pressisin oma asjad kõik ühte väiksemat sorti seljakotti nii, et lukk läks vaevu kinni. Nüüd tuli aga koti sisu ametnikule ette näidata. Peale arupärimist, kus ma lähen ja miks ning kuuldes, et trepijooksule küsis ta, et kas Soome ja palju korruseid on, kas 20? Kuuldes, et 64 korrust ja Dubais on jooks sooviti mulle edu ja juhatati laeva  :) Laevasõit sujus viperusteta ja kiirelt kuna veetsin aja ühes laeva baaridest kus oli elav muusika ja kirju seltskond sünnipäeva tähistavatest soomlastest ja korvpalluritest poolakateni. Mida lähemale sadamale jõudsime seda lärmakamaks muutus seltskond ja ka joogid läksid kangemaks. Ise piirdusin siiski vaid ühe kuuma teega. Helsingisse jõudes sattusin jälle tolli, seekord asju ette näitama ei pidanud kuid tehti põhjalik isikuandmete kontroll - otsiti vist kedagi minu sarnast. Õues valitsenud udu tõttu ei saanud esiti päris täpselt aru kuhu suunda rongijaam jääb. Kasu polnud ka telia internetist, mis põhjamaades peaks olema mul sama, mis kodus - ei saanud seda kuidagi tööle. Seega google maps ei toiminud. Kohalike abiga jõudsin siiski soovitud sihtkohta. Lennu väljumiseni oli aga vaid 2 tundi ja just oli rong ära läinud. Järgmise väljumise kohale oli aga tablool cancelled. Ei riskinud seal oodata kuigi ka järgmise reaalse rongiga oleks jõudnud natuke enne check-ini lõppu kohale. Võtsin takso ja olin 40 eurot vaesem kuid stressivabalt lennujaamas. 7 tunnine lend aga midagi meeldivat ei olnud ja kuigi jõudsime pea tund varem planeeritust siis lennujaamas järjekorras seistes kulus see aeg ikkagi ära. Hotelli valisin lennujaama ja metroopeatuse lähedale, et taksoarve väga suur ei tuleks ja võistlusele saaks metrooga minna. Almas tower kus jooks toimub asub Deira linnaosast kus ma ööbin pea tunni  kaugusel. Oleks saanud ka lähemale hotelli kuid seal alla 100.- öö pole ühtegi varianti. Nüüd päevajagu puhkust ja marineerimist ja homme ongi pidupäev käes ja saab uue kogemuse võrra rikkamaks.


Taastumine on tähtis. Foto: Rauno Tiits

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar