reede, 24. veebruar 2023

Teletorni 3X

 Osaleda või mitte osaleda - selles on küsimus?

Peale TM teatemaratoni vajusin auku ehk jäin totaalselt haigeks, igapäevane palavik, peavalu, nohu, kõrvavalu päädis diagnoosiga äge nina- kõrvalurgete põletik ehk viiruse põdemisel saadud tüsistused tekitasid bakteriaalse põletiku vms. Enne võistlust olin 2 nädalat teinud põmst mitte midagi peale pikutamise

Tarkus ütles, et ei ole mõistlik startida aga kuna ikkagi palavikku polnud juba 2 päeva olnud ja enesetunne ka enamvähem kui lukus kõrvad välja arvata, läksin ikkagi viimasel hetkel rajale.

Startimise eeldus oli, et suudan võita. Nägin oma peamise treeningkaaslase ja konkurendi Sanderi esimese ringi tulemust ja otsustasin riskida. Tema joostud 5:05 tundus selline mida suudan ka sellises seisus alistada. Saingi esimese ringi ajaks 4:55 aga kuradi raske oli ikka. Teine ring Sander 5:13 vs minu 5:18

Seis oli esmapilgul hapu aga taastusin sellest teisest jooksust kuidagi paremini ära ja viimane ring tuli kindlat mulle.  Sanderi 5:17 vs minu 5:07

Koguaeg 15:21 tähistas ka uut rajarekordit, seda eelkõige seetõttu, et varasemalt on sama ürituse raames joostud 5 või 3 korda ja olen kogu aeg selle esimese valinud.

                              Meeste esikolmik: Sander Kaur, Rauno Tiits ja Kristjan Roosvald


Mõistagi need numbrid midagi erakordset minu silmis ei ole. Enne haiguspausi sai paar kuud päris korralikult kuuma antud ja alla 5 minuti oleks pidanud kõik need 3 korda tulema. Aga oleks on poleks ja eks vaatab äkki järgmine aasta õnnestub paremini.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar