esmaspäev, 13. veebruar 2023

Tartu Teatemaraton 2023

 Esmakordselt sai osaletud Tartu teatemaratonil, kus TM rada on jagatud neljaks osaks. 

Copper Trainings TM teateamaratonil.


Võistkond Copper Trainings Eliit koosseisus:  Marek Kõva, Carry Saluste, mina ja Jaanus Kann läks püüdma kohta esikümnes. Võistkonda kokku komplekteerides oligi eesmärk moodustada võimalikult ühtsel tasemel löögirusikas ja suures plaanis see ka nii sai olema.

Vasakult: mina, Carry, Jaanus ja Marek


Minu sõita jäi kolmas vahetus Kuutse-Palu 14,6km Sain oma vahetuse Carrylt, kes andis vahetuse üle mulle 13 kohalt. Nagu allpool olevalt oma vahetuse pildilt näha siis sain päris hästi hakkama :) Enamuse ajast sõitsin täielikus üksinduses. Kuigi möödusin ka kolmest konkurendist siis need olid rohkem sellised seisvast postist möödumised. Vahetuse lõpetasin 10 -ndana. Suur osa minu tolle päeva edust tuli ilmselt super libedatest Mareki suuskadest - mis iganes tal sinna alla oli lastud panna siis usun, et need olid tolle päeva ühed parimad suusad sel päeval. 

Jõudes Palule olin meeldivalt üllatunud kui kiirelt ja valutult too lõik oli möödunud. 



Minu teekond sinna sõidule ja osalemine oli tegelikult takka järgi tarkusena üks suur viga. Miks? Sel lihtsal põhjusel, et reede haigestusin ja kuigi stardi hetkeks olin suure ravimise tõttu enamvähem ok seisus kui kõik numbrid välja arvata (puhkepulss ja HRV) Ka soojendusel tõmbas pulsi ka kergemate liigutustega 160+ peale. Ometigi seal rajal ma pingutada jaksasin aga pärastine hind oli sel selline, et jäin pärast haigemaks ja järgnevad  2 nädalat vajusin korralikult auku. Peale 2 nädalast vindumist lõppes asi ikkagi antibiootikumi kuuriga, mille järel taas olukord paranema hakkas. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar