reede, 26. juuli 2019

Kohila 400 meetrit

Pole varem nii lühikest maad jooksnud ja seda enam oli soov teada saada kuidas hakkama saan. Eriti olukorras, kus peale kuu alguses toimunud rattamatka olen tundnud, et hea minek jooksuradadel on asendunud jaksamatusega. Selle üheks kuigi mitte 100% heaks näiteks oli ka mudajooks, kus ei suutnud jooksuosadel piisavalt kiirust arendada, et konkurentidel eest ära joosta.

Eelneval päeval soojendusjooksu tehes sain 200 meetri ajaks 32 sekundit - mitte just eriti lootustandev :D Seadsin salamisi sihiks ikkagi ühe minuti piir alistada.

Kohapeal panin eesmärgiks 56 sekundit aga seda selleks, et saaks ühte jooksu koos klubikaaslase Heiki Pruuliga, kellega oleks olnud paras mõõtu võtta.

Paraku nii ei läinud ja eri jooksudes joostes tuli siiski tema paremust tunnistada 0,35 sekundiga ehk kindel kaotus mulle. Ennem jooksu rääkis ta kogenud staadionihundina mulle teooriat kuidas jooksma peaks. Tuleb aga tunnistada, et seda ma kasutada ei osanud ja tegin ikka oma tavapärase jooksu staadionil.

Lõpusirgel. Foto:erakogu

Etteruttavalt võib öelda, et sain minuti alistamisega hakkama :) mitte küll eriti suure varuga, sest ajaks tuli 59,11
Poole maa peal oli ca 28 sekundit seega enamvähem ok jooks minu poolt. Olin ühes jooksus Lauri Tanneriga - mees, kes on andnud mulle palju head nõu. Vaatamata sellele, et tal vanust nii mõnigi aasta minust rohkem tuli ja pani vana rasva pealt mulle 2 sekundiga ära! Ehk järgmine aasta suudan konkurentsi pakkuda.

Tulemused

Lõpukurv, mina sinises ehk lootusetus kauguses. Foto:erakogu

Nüüd aga tuleb valmis olla laupäevaseks Myfitness Madness jooksuks. Sarnaselt eelmisele aastale on ilm väga kuum - seekord lubatakse lausa 32 kraadi! Õnneks sai juba nädala algul muudetud pikk maa ehk 8km lühikese 4km vastu. Põhjuseks seesama jaksamatus, lisaks võimalus tiimiga joosta, kus ka teistel omad hädad :D Omaette katsumus saab olema 10 stardigrupist start kuid eks näeb, mis saama hakkab. Kaotama me ei lähe...



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar