esmaspäev, 9. august 2021

Ironman 70.3 Tallinn

 Ma tegin selle ära 😊 ... yeeeaah 

Aeg 6:13:20 koht 633/815 lõpetaja seast.

Aga ega see koht mind ei morjenda - ma jõudsin finišisse ja see oli minu jaoks antud päeval arvestades ettevalmistust kõige olulisem. Suutsin end vaimselt kokku võtta ja vedasin oma keha nii hästi kui oskasin ja jaksasin punasele vaibale finišijoonest üle!

Aga siiski ka veits statistikat:

Ujumises olin tagant poolt 10 -s :D Seda nendest, kes ujumises üldse aja kirja said ja jätkasid.

Vahetusalades läks ka keskmisest kauem aega kuna kogemused puudusid ja võtsin rahulikult.

Ratas õnnestus juba vähe paremini aga kuna pole sellega pea aasta aega sõitnud siis ega väga ei jaksanud tempot hoida. 140 konkurenti jäid sellel osal siiski seljataha.

Mu täiesti ärakukkunud jooks aga andis lausa 334 koha. Aeg 1:55:39 ehk aeglasemini on raske joosta. Ju siis enamuse triatleetide jaoks on see nõrgim lüli trios.


Õnnelik särgi ja medaliomanik!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar