pühapäev, 8. oktoober 2017

Tartu Linnamaratoni poolmaraton 2017

Osalejamedal ja hõbemärk 5x osalenutele. Foto: erakogu


Uskumatu küll - seda enda jaoks, et see oli mul juba viies Tartu Linnamaratoni poolmaraton/maraton. Kokku on Tartus toimunud kuus maratoni/poolmaratoni kuid see esimesel 2012 aastal toimunu läks minu jaoks totaalselt nihu. Nimelt proovisin tol ajal joosta oma esimese täispika maratoni. Seda tingimustes, kus suvise niinimetatud ettevalmistusperioodi jooksul läbisin ei rohkem ega vähem kui 60 kilomeetrit. Ilmselgelt hullumeelne ettevõtmine ja lõpuni ma ei jõudnudki. Stardist läksin 3:30 tempomeistri grupiga minema ja poolmaratoniks olin nii küpse, et tulin rajalt maha. Jalad lihtsalt keeldusid liikumast. Korralikult kõndida ei saanud siis terve nädala.

Järgnevatel aastatel võtsin oma vigadest õppust ja mütsiga lööma pole läinud.
2013 - poolmaraton 1:36:30 eelneva aastaga ca 400 jooksukilomeetrit
2014 - maraton 4:06:44 jooksukilomeetreid taas ca 400
2015 - poolmaraton 1:30:42 jooksukilomeetreid ca 600
2016 - poolmaraton 1:28:38 jooksukilomeetreid ca 600
2017 - poolmaraton 1:36:24 jooksukilomeetreid ca 1000

Kui neli aastat tagasi andis aeg 1:36 39 koha siis tänavu pea sama aeg alles koha teises sajas ehk 124.
Aga koht ja aeg ei olnud sel korral mulle tähtsad. Aeg näitab pigem just head seisu kuna jooksin mõnuga - nautisin jooksu sügisvärves Tartus. Siiski sain ka veits aidata oma sõpra ja võitluskaaslast Markot, keda viimastel kilomeetritel ergutasin pingutama. Tulemuseks tema isiklik poolmaratoni rekord.

Miks ma siis ei pingutanud? Juba järgmine nädalavahetus on Saksamaal trepijooksu mk järjekordne etapp, kus peab olema värske ja 100% võitlusvõimeline. Tugevast poolmaratonist aga nädalaga ära ei taastu.

Suudlevad tudengid. Foto:erakogu

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar